ادای احترام به مقام شامخ شهدای هرمزگان به مناسبت آغاز هفته گردشگری

همزمان با آغاز هفته گردشگری، محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان به همراه معاونین و جمعی از کارشناسان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس به مقام شامخ شهیدان استان ادای احترام کردند.

به گزارش میراث آریا، محمد محسنی روز پنج‌شنبه 5 مهر ماه 1403 با گرامیداشت هفته گردشگری و هفته دفاع مقدس گفت: این ایام فرصتی است تا با یادآوری ارزش‌های فرهنگی، تاریخی و معنوی کشور عزیزمان، جایگاه مهم شهدا را در حفظ و پاسداری از این سرزمین پررنگ‌تر از همیشه یادآوری کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه شهدا، اسطوره‌های فداکاری و مقاومت ملت ایران هستند که با نثار جان خود، امنیت، آرامش و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند، اظهار داشت: حضور در گلزار شهدا در اولین روز هفته گردشگری، نمادی از قدرشناسی و احترام به کسانی است که برای حفظ کیان کشور و ارزش‌های اسلامی جان خود را فدا کردند.

او افزود: ادای احترام به شهیدان نه تنها یادآور وظیفه ما در قبال آنان است، بلکه فرصتی است تا نسل جوان و گردشگران داخلی و خارجی با روحیه ایثار و از خودگذشتگی این شهدا بیشتر آشنا شوند و ارزش‌های معنوی آنان را پاس بدارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403070500356
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha